lördag 14 september 2024

FREDAGSFRÅGOR EN LÖRDAG

 Återigen missade jag inlägget hos Elisa på fredagen. 

Vet faktiskt inte riktigt varför jag har så svårt att hinna - eller komma ihåg - att blogga på fredagar!? Så nu får det bli ett kort inlägg idag istället. Hoppas det är okej.

ELISAS FREDAGSFRÅGOR

  1. Hur känns det i kroppen?   Efter första deltagandet för säsongen på vårdcentralens gruppgymnastik i torsdags har jag en otrolig träningsvärk. Kan inte stå mer än några minuter innan jag måste sätta mig - men det värsta är att ligga ner är ännu värre...
  2. Hur känns det i huvudet?   Som tur är så har inga av mina sjukdomar slagit sig på hjärnan...
  3. Hur känns det med en ny säsong?   Säsongen med träning känns verkligen behövlig...
  4. Hur känns det efter idag (eller igår om du svarar tidigt)?   Jobbigt...
  5. Hur känns det med helg?   Ska bli underbart att bara få slappa framför TV´n eller datorn. Det gäller att passa på att vila sig inför nästa gympaomgång på tisdag...        
Hur söt kan man vara!?

SUSIE

2 kommentarer:

Kina sa...

Visst är det skönt att komma igång med någon form av träning, och speciellt om man känner att det blir en förändring. Ha det gott!

Paula sa...

Hej!Den där lilla griskultingen skulle jag gärna ha boende här hos mig!Dottern hade ett tag en minigris, den hette Bacon....Oj så dom har kört med dig på jympan! Hoppas det känns bättre nästa gång, ju mer du tränar desto lättare blir det nog. Kram från pörtet