torsdag 14 oktober 2010

NÅGRA STORFAVORITER - IRIS

Som ni kanske märkt så har jag gjort en del förändringar, alltså möblerat om lite här på bloggen. Eftersom gubben min inte gillar att jag gör det hemma - han säger att han vill kunna hitta även om det råkar vara elavbrott mitt i natten och kolsvart - så gör jag det alltså här istället.
Men...det är ju inte det som inlägget kommer handla om utan istället ska jag visa lite bilder på några av mina riktiga storfavoriter; IRIS. Alltså följer här en del bilder från juni i år.











Fler bilder på mina älskade IRIS följer i morgon!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Din nya header är urläcker och jag gillar din "ommöblering"! Härliga och fullkomligt bedårande irisar:)
Ha det gott,
Charlotta

Maria Thorbjörnsson sa...

Hel-läckert både i färg och form..gäller både blommor och blogg
Ha det..Maria

Anonym sa...

beautiful and colorful iris!!!

Ruben sa...

Kommer ihåg när du beställde alla irisarna. Du har verkligen fått lön för mödan! De verkar gilla placeringen.
Ha det gott!
/Ruben

ormbunke sa...

Snyggt jobbat! Headern är verkligen snygg. Den soffan hade jag inte haft något emot att sitta på och titta ut över dina fina iris och hela din trädgård. För tillfället måste jag förstora texten en hel del men det skall väl bli bättre. Ha de gott. Kram. Anita

~*~ saskia ~*~ sa...

The colors are very vibrant! Pretty shots, Susie xx

Linnea sa...

Å, jag gillar dina irisblommande blommor, vilka vackra färger.

Kram Helena

Ninne sa...

Era skalbaggsräddn var väl fina!! tänk om alla var såna djurvänner.
Dina Irisar kan man ju bara inte se sig mätt på. Den gula med lila i har jag ngt liknande, men alla dessa fina som du har är ju bara ssåååå underbara- precis som hela trädgården.
Kram på ER
Ninne