söndag 15 oktober 2017

BLOMMIG FREDAG - HÖSTPREMIÄR (Återblickar)

När jag läste bloggen Kristinas Oas igår blev jag så inspirerad att jag inte kunde låta bli att planka den. Hon firar 5:års jubileum med att länka till dom 10 mest besökta inläggen hon publicerat.
Jag läste och njöt och lärde mig en hel del!

Sen valde jag att länka till ett inlägg varje växtmånad under 2017. Men då bara till sådana som rörde växter eller naturen här på Gotland i första hand. Jag har ju skrivit om en del annat också!
Hade jag varit medveten tidigare om att BLOMMANDE FREDAG skulle starta, så hade jag kanske gjort ett annat inlägg - men nu får det bli detta!

Så här följer länkarna:

FALUDDEN SAMT FEL FÄRG 29 januari

VÄXTHUSJOBB från 27 februari

VÄXTHUSBLOMMOR från 22 mars


BUSKAR 5 juli

Först tänkte jag precis som Kristina ta dom inlägg som varit mest besökta och kommenterade, men så upptäckte jag att dom som det varit mest besökare på hade nästan inga kommentarer. Konstigt!
Alltså brydde jag mig inte om antalet kommentarer, utan tog dom med flest besökare. Jag tror ju inte att det spelar någon större roll för dig som läsare.....


9 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Kul inlägg! Roligt att kolla vilka inlägg som är populära, det har jag inte tänkt på...
Söndag igen! Hur fort gick inte den här helgen då??
Kram från Titti

Villrose sa...

En hel sesongkavalkade der, altså!
Ha en fin søndag :)

Ingrid sa...

Vilken roligt idé!
Du har ju så himla många fina inlägg med helt fantastiska bilder från din trädgård och hur många besökare de haft eller hur många kommentarer du fått spelar egentligen ingen roll för någon annan än dig själv.
Ha en fin ny höstvecka. Morgondagen ser lovande ut, men jag ska jobba, så jag hinner inte utnyttja den som jag borde. Ännu ska jag ha lite lökar i jorden.
Kram, Ingrid

Anni sa...

Men så kul! Jag blir genast nyfiken att se vilka som är mest besökta av mina inlägg - men hur sjutton vet man om det är en sökrobot som varit inne? Och det där med flest kommentarer, det har jag ingen aning om hur man ser. Inte sjutton orkar jag gå igenom alla inlägg. Ska i alla fall kolla vad jag kan få fram.
Gissar att du precis som jag blir positivt överraskad av att gå tillbaka i bloggen och läsa gamla inlägg, man blir påmind om så mycket då!

Anjas Hill sa...

Säger som alla andra att vilken rolig idé. Men tänk så fort året går!
Dock är det en tröst att man vet att även om det blir bara mörkare och mörkare just nu så vänder det "snart". Då kan du jämföra årets och nästa års bilder. Blir det nästan likadant eller hittar du på något alldeles nytt :-)?!

Ha det supergott!
/Anja

wiolettan sa...

Så spännande.
Det var riktigt trevligt att gå tillbaka och kolla in alla fina trädgårdsbilder igen. Blommor framför allt, var det mycket av och så vackert.
Kram!

Carita och Bertel sa...

Kul ide , att gå tillbaka och se vad som hänt tidigare. Man glömmer så lätt.
Jag har missat Blommig Fredag men får försöka hoppa på det nästa gång. Ha det fint, CArita

Lena i Wales sa...

Trevlig inlägg och en fin resumé! Tack!

UplayOnline sa...

Hur fort gick inte den här helgen då??


เกย์ไทย