söndag 1 januari 2012

MINA BÄSTA BLOMKOMBOS


Man skulle nog kunna lägga ut hur mycket bilder som helst under den här rubriken, så jag bestämde mig för att välja en enda från varje årstid. Fast det var inte lätt det heller, speciellt med tanke på att det skulle vara växtkombinationer. Vintern bjuder ju inte direkt på en massa blommor.
Får man bild på en enda är man ju tacksam, men det är helt klart en vacker "kombo" mellan rosor, dess frostiga blad och rostigt järn. Alltså följer min alldeles egen personliga tolkning av temat här:


VÅR


SOMMAR

HÖST

VINTER

10 kommentarer:

Gela sa...

Vad vackert det var här hos dig!!! Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR(/Gela

Gunilla sa...

Så snygga kombinationer.
Nu längtar jag till våren.

Gott Nytt År.
Gunilla

Maria Thorbjörnsson sa...

Vilken längtan dina bilder ger..tänk snart ligger vi där ute i gröngräset..fnissfniss..Maria

Anna Vattenkanna sa...

Så härliga kombos du visar Susie! Ja nu lääängtar man ihjäl sig efter vad som komma skall.

Tack för att du ville lägga in dina fina blommor i länksamlingen - inspirerande!

Kram Anna Vattenkanna

Kristina Bonander sa...

Hej Susie,
Även om nyårsafton är historia nu vill jag ändå önska dig ett riktigt Gott Nytt År. Hoppas att ditt trädgårdsår 2012 blir riktigt fint. Du börjar ju bra som visar så fina kombos för oss!
Hälsningar
Kristina

mammi sa...

Att du, mer eller mindre proffs, tyckte att min bild var o.k. glädjer mitt hjärta. Du har ju fina bilder som vanligt. Mitt största problem är att jag inte vet vad växterna heter, men det får bli som det vill.Så snart jag fått datorn fixad skall jag ta "klosterrundan" Ha en bra fortsättning på nya året alla tre
Kram

samson sa...

så vackra bilder
GOD fortsättning
maggan

Annika Christensen sa...

God fortsättning.

Så smart att visa från alla årstider.
Kul att se.
Ha det gott
Annika

Vittran sa...

God fortsättning.
Härliga kombinationer.
Ha det gott!!!

November- symra sa...

Herlige blomstersammensetninger, likte veldig godt den litt uvanlige sommerkombinasjonen