måndag 30 januari 2012

2-ÅRSJUBILEUM!

Igår var det exakt två år sen jag började blogga på blogspot. Trodde faktiskt att det var betydligt längre sen, det känns så i alla fall. Under den här perioden har jag hunnit med 303 inlägg, så det blir ju inte många dagar utan att jag skrivit något!
Första inlägget handlade om att jag "var tvungen" att börja blogga någonstans efter det att Trädgårdsbloggen hade lagts ner. Och att jag kanske skulle blogga om annat än trädgård här på blogspot. Vilket jag verkligen har gjort. Här bloggar jag om precis allt som jag har på hjärtat, bloggen är min ventil. Fast det har ju blivit väldans mycket om just trädgården - kan ju bero på att det är min stora hobby!

Den här och nedanstående bild är dom jag hade lagt in i första inlägget - och dom skäms ju inte för sig direkt, så jag vågar mig på att publicera dom igen! Det är ju bilder på något som man verkligen längtar efter just nu!!

20 kommentarer:

Anna Vattenkanna sa...

Hipp hipp hurra på din födelsedag!

Kram

Rosor och ruiner sa...

Grattis på 2-årsdan!
Visst är det kul med bloggen, så vi fortsätter väl ett tag till va!
kram!

Helén sa...

Ja, tiden går fort när man har roligt! //Helen

Anette sa...

Grattis! Tänk Trädgårdsblogg har man nästan glömt bort. Jag försökte ett tag med det nya upplägget där men jag fastnade här i stället.
/Anette

ormbunke sa...

Grattis! Och det bästa är att många som fanns på Trädgårdsbloggen följde över hit. Just nu är jag arg på min dator då det inte går som jag vill men det beror inte på blogger.Har du varit ute och andats högtrycksluft?

Landbohaven sa...

Jeg kom bare lige forbi.
Tillykke med 2 års dagen.
Tiden flyver hurtigt afsted, når man kigger rundt i blogland.
Tak for kigget.

Oljekritan sa...

Härlig är din vackra blogg med de fina inläggen med växter!!! Gillar växter ju...grattis på din två-åriga bloggdag//Kram

Unknown sa...

grattis till två år och 303 inlägg!!
det är alltid lika intressant att läsa om er och gotland!!
tack för det, susie!!
kram
susanne

Anjas Hill sa...

Grattis! Grattis!
Visst är det otroligt vad tiden går!
(Du har så korrekt tolkning av mitt sista inlägg;)))!)

/Anja

Högagärde sa...

Gtattis till de två bloggåren. Det är alltid trevligt att höra hur ni har det på Gotland för en Gotlandsfårsfantast som mig.

Karla sa...

Hej!
Tulpan-bilden är helt fantastisk!
Grattis från mig med,hälsningar,Karla.

Anni sa...

Grattis på tvåårsdagen! Visst blir man riktigt imponerad av sig själv när man ser allt man skrivit?

Och jodå, vi hann snacka en hel del också. Satt ju i bil ett antal timmar och pratade vid måltiderna (utom frukost förstås).

Berit sa...

Grattis,grattis !!! jag firar också två år så vi började nog ganska samtidigt:)
Ha en alldeles underbar dag!!

Ölandsvindar sa...

Det är så kul att du finns där en bit längre ut. Grattis till jubileum och blogga på!
Kram
Kerstin

Malin sa...

Visst börjar man längta efter våren nu. Det var länge sen vi sågs, jag o Max kanske kommer förbi någon dag. Har du haft någon kontakt med de andra podengoägarna på Gotland?

Maria Thorbjörnsson sa...

Ja tänk va vi hunnit med..dom första osäkra inläggen på TB..med bloggras och strul..för att sedan hamna på blogspot..med koder innan det blev omgjort..till dagens version..men visst trivs vi..ha det..Maria

Unknown sa...

Grattis och varmt tack för alla fina inlägg dessa två år!
Kram!

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Grattis till de två åren! Hoppas det blir många till :-)
Ha det gott. Kram, Ingela

Knatten sa...

Visst känns det som man har bloggat längre än så, men man har ju suttit på TB ett par år innan dess så det kanske är därför. Grattis iallafall. Och du, vilka massa inlägg du har gjort. /Knatten

Jord under naglarna sa...

Grattis till de två fina bloggåren!

Fortsätt hålla den vid liv på samma sätt som tidigare!